INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES PRODUCTES

La informació que es dóna de cada producte, així com les fotografies o vídeos relatius als mateixos i als noms comercials, marques o signes distintius de qualsevol classe continguts a la pàgina web montseibanez.cat i a les seves xarxes socials, són de manera orientativa.

Montse Ibáñez es reserva el dret a decidir, en cada moment, els productes que ofereix als usuaris de la web i podrà afegir nous productes, entenent, tret que es disposi una altra cosa, que aquests productes es regiran pel disposat en les Condicions que es troben vigents en aquell moment.

DISPONIBILITAT DELS PRODUCTES

Tots els productes estan subjectes a la seva disponibilitat. En el cas que no puguem fer l’entrega del producte o no ens quedin articles en estoc, informarem el Client de la incidència i li reemborsarem qualsevol quantitat que hagi abonat o si el client ho desitja, el producte podrà ser reemplaçat per un altre producte disponible amb unes característiques similars i del mateix valor.

REALITZACIÓ DE LA COMANDA

Per realitzar una comanda, haurà de seguir el procediment de compra en línia, escollint el producte que vulgui comprar i afegint-lo a la cistella, tot seguit, haurà de fer clic en l’icona de la cistella per verificar els articles que vol adquirir. A continuació, haurà de fer clic en Tramitar la Comanda, omplint les dades d’enviament i seleccionant entre les opcions disponibles d’enviament. Per finalitzar la comanda,  haurà de continuar la forma de pagament, seleccionant la forma de pagament desitjada i  fer clic a Autoritzar pagament. Tot seguit, rebrà un correu electrònic amb la Confirmació de la seva comanda. Així mateix, l’ informarem mitjançant el correu electrònic de la Confirmació del seu enviament.

PREUS I FORMES DE PAGAMENT

El client es compromet a pagar en el moment que realitza la comanda. Tots els preus dels productes que s’indiquen a travès de la pàgina web inclouen l’IVA. A aquest preu final se li sumaran les tarifes que corresponen a les despeses d’enviament. En qualsevol cas, aquestes tarifes seran comunicades previament al Client abans de formalitzar la compra.

El Client haurà d’abonar l’import corresponent a la seva comanda mitjançant pagament a travès de la seva targeta de crèdit, dèbit, PayPal o transferència bancaria.

FORMALITZACIÓ DE COMANDES

Un cop formalitzada la comanda, amb l’acceptació de les condicions d’ús i la confirmació del procés de compra, MONTSE IBÁÑEZ enviarà sempre un e-mail al Client confirmant els detalls de la compra realitzada.

CANCEL•LACIÓ DE COMANDES

Montse Ibáñez acceptarà cancel•lacions de comandes si es sol•liciten abans de l’enviament del mateix. Per realitzar la cancel•lació s’haurà de sol•licitar enviant un e-mail a montseibanez10@gmail.com

POLÍTICA DE DEVOLUCIONS

Si canvia d’opinió i vol fer una devolució, té un termini màxim de 14 dies a partir del moment que rep la comanda. Després de 14 dies no podrem acceptar cap devolució.

Per fer una devolució haurà de posar-se en contacte a través del e-mail montseibanez10@gmail.com dins del termini acordat, indicant la intenció de retornar la comanda, els articles que vol retornar i la raó per la qual els vol retornar. En aquest moment, li comunicarem les passes a seguir per fer la devolució.

REEMBORSAMENTS (En el cas que s’apliquin)

Si ha fet una devolució de la comanda, un cop rebem els productes en perfecte estat, sense haber-se usat i amb el seu embalatge original, procedirem a enviar-li un e-mail notificant que ho hem rebut i si el reemborsament ha sigut aprovat.

Si el reemborsament ha sigut aprovat, procedirem a fer la devolució de l’import descomptant les despeses d’enviament amb el mateix mètode que hagi utilitzat per fer el pagament, en un termini màxim de 14 dies.

Únicament, en el cas que el producte s’hagi entregat defectuòs o incorrecte, reemborsarem també al Client les despeses d’enviament corresponents.

Si el producte no es troba en les mateixes condicions que va ser enviat, en el seu paquet original i/o ha sigut usat, no podrem realizar ningún tipus de reemborsament.

POLÍTIQUES SOBRE PRODUCTES DEFECTUOSOS O TRENCATS

En els casos en què Vd consideri, que en el moment de l’entrega del producte, no s’ajusta al que hi ha estipulat al contracte, haurà de posar-se en contacte amb nosaltres de forma immediata per e-mail a montseibanez10@gmail.com, on li indicarem la forma de procedir. No acceptem reclamacions passat 3 dies de l’entrega de la comanda per part de l’empresa de missatgeria.

Procedirem a examinar curosament la informació proporcionada sobre el defecte del producte i li comunicarem per e-mail, dins d’un termini raonable, si és procedent el reemborsament o la substitució del mateix. El reemborsament o la substitució de l’article s’efectuarà al més aviat  possible, i en qualsevol cas, dins dels 14 dies següents a la data en la qual li hem enviat un e-mail confirmant que procedeix el reemborsament o la substitució de l’article no conforme.